2008-06-25

Przebojowe lato 2008 - Bijemy rekordy z siłą muzyki

Akcja Przebojowe Lato - Bijemy rekordy z siłą muzyki to jedna z największych imprez plenerowych w Polsce i jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych tego roku. Organizatorzy akcji przygotowali „miasteczko” pełne atrakcji, liczne konkursy oraz występy gwiazd polskiej i zagranicznej sceny muzycznej.


Najważniejszym punktem programu, odróżniającym imprezy w poszczególnych miastach, będzie ustanawianie rekordów
- Ustanawianie rekordów to swoisty nowy turniej miast. Wszyscy mieszkańcy, którzy chcieliby dodać chwały swojemu rodzinnemu miastu będą mieli ku temu idealną okazję. W każdym mieście planujemy bicie innego rekordu, np. na największą liczbę osób w strojach plażowych lub tańczących słynny PAPAJA DANCE. - mówi Iwona Karpiuk, organizatorka akcji. - Pragniemy, aby ta wspólna inicjatywa łączyła lokalne społeczności i pozwoliła im na wykorzystanie swojego potencjału i siły, ale również dostarczyła mnóstwo zabawy i wrażenia, które będą długo wspominane.

Tygodnik Naj, wspólnie z jednym z partnerów akcji - marką Johnson’s, zapraszają wszystkie panie do wzięcia udziału w wyborach Miss pięknej skóry.

- W konkursie Miss pięknej skóry chcemy nagrodzić panie, które dbają o skórę w każdym wieku oraz nagrodzić tę najpiękniejszą. Kandydatki wyłonione w wyborach w poszczególnych miastach spotkają się podczas finałowej imprezy w Piotrkowie Trybunalskim. Pani, która zwycięży konkurs, nie tylko otrzyma tytuł Miss pięknej skóry, ale również będzie miała szansę pojawić się na stronach Tygodnika Naj. Wygraną jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, która zostanie opublikowana na łamach pisma - dodaje Iwona Karpiuk.

Na stoisku Tygodnika NAJ profesjonalni fotografowie wykonają zdjęcie każdej osobie, która zechce pojawić się na pamiątkowej okładce. Tradycyjnie, jak co roku, chętni będą mogli zobaczyć swoją przyszłość w kartach wróżek. Amatorzy śpiewania, którzy odwiedzą muzyczne stoisko Radia ZET, będą mieli szansę wziąć udział w KARAOKE i zaśpiewać największe przeboje. Na wszystkich uczestników imprez będzie czekał Wielki Kulinarny TIR z kulinarnymi przebojami lata.

Podczas występów zagrają gwiazdy polskiej i zagranicznej sceny muzycznej: KOMBII, Paweł Kukiz i Piersi, MANAAM, Tomek Makowiecki, September, Blue Cafe, Papa D., Golec u Orkiestra, Sumptuastic, Stachursky, Goya, Łukasz Zagrobelny. Prowadzącymi będą Rafał Bryndal, Marek Starybrat i Jarek Budnik - prezenterzy Radia ZET oraz Agata Młynarska, Krzysztof Ibisz i Zygmunt Chajzer - twarze telewizji Polsat.

Harmonogram akcji „Przebojowe lato”:

28 czerwca     Słupsk (Plac Zwycięstwa przed Urzędem Miasta)
29 czerwca     Kołobrzeg (Plac obok Amfiteatru)
05 lipca 08    Szczecinek (OSiR ul. Piłsudskiego)
06 lipca 08    Ustronie Morskie (Stadion Sportowy ul. Wojska Polskiego)
12 lipca 08    Sandomierz (Błonia Sandomierskie - Plac Rybitwy)
13 lipca 08    Nowy Sącz (Plac po Starej Sandecji)
19 lipca 08    Jarosławiec (Plac przy ul. Bałtyckiej)
20 lipca 08    Gdańsk (Brama Oliwska)
26 lipca 08    Ustka (Stadion OSiR ul. Grunwaldzka)
27 lipca 08     Darłowo (Stadion OSiR ul. Sportowa)
02 sierpnia     Krynica Zdrój (Stadion przy ul. Park Sportowy)
03 sierpnia     Krosno (Ośrodek OSIR, ul. Borsuki 24)
09 sierpnia     Karpacz (Stadion przy ul. Krótkiej)
10 sierpnia     Duszniki Zdrój (Boisko przy Al. Chopina)
16 sierpnia     Szczytno (Stadion MOS przy ul. Śląskiej)
17 sierpnia     Ostrołęka (Plac przy Moście Madalińskiego)
23 sierpnia     Kętrzyn (Płyta Główna Stadionu Granica Kętrzyn)
24 sierpnia     Augustów (Błonia przy ul. Rybackiej)
30 sierpnia     Kluczbork (Błonia Kluczborskie)
31 sierpnia     Piotrków Trybunalski (Boisko przy szkole nr 12)

W każdym mieście organizatorzy zaplanowali koncerty, program dla dzieci oraz liczne konkursy, w których będzie można wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. samochody (ufundowane przez PKO BP i Commercial Union), kosmetyki i nagrody pieniężne.
Akcja Przebojowe lato 2008 - Bijemy rekordy z siłą muzyki będzie na bieżąco relacjonowana w tygodniku NAJ i Radiu ZET. Patronem medialnym akcji jest dziennik Polska The Times. Wsparcie promocyjne w tytułach G+J Polska (Naj, Claudia, Moje Gotowanie, Gala, Focus, Rodzice). Partnerzy akcji: Neostrada TP, Johnson’s, Commercial Union, PKO S.A., MK Cafe, Chevrolet, Prymat,  Prime Food.

Czytaj także: