Program usuwania barszczu Sosnowskiego

23 maja br., wójt gminy Ustronie Morskie Jerzy Kołakowski podpisał umowę na opracowanie programu usuwania barszczu Sosnowskiego na terenie gminy Ustronie Morskie. Zakres opracowania ma na celu m.in.:
- sporządzenie profesjonalnej inwentaryzacji siedlisk barszczu Sosnowskiego na terenie gminy Ustronie Morskie;
- przygotowanie Programu usuwania barszczu Sosnowskiego;
- opracowanie projektu uchwały Rady Gminy w sprawie przyjęcia Programu usuwaniu barszczu Sosnowskiego w gminie Ustronie Morskie.
Planowany termin zakończenia zadania ustalono do dnia 31 sierpnia 2018 r. Wykonawcą prac będzie Firma EPH Sp. z o. o. z siedzibą w Lubawce.
Dzięki ww. dokumentom gmina Ustronie Morskie będzie mogła starać się o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na usuwanie barszczu z terenu gminy.