2010-01-25

Rusza kampania promocyjna „Czas na Bałtyk” – 25 stycznia – 28 lutego 2010 r.

Z satysfakcją informujemy, że gmina Ustronie Morskie przystąpiła do regionalnego projektu pn. „Czas na Bałtyk". Akcja ta, promująca polskie wybrzeże zaprezentuje się podczas 35 dni trwania zimowych ferii w górskich kurortach narciarskich. Atmosfera relaksu, zabawy na śniegu i rozrywki stworzą korzystną aurę emocjonalną do pozytywnego odbioru marki miejsca oraz będzie to wspaniała niespodzianka i zaskoczenie dla narciarzy. W ramach akcji planuje się stworzenie „mini plaży" w górnych partiach stacji narciarskiej, gdzie wysypany zostanie piasek, postawione będą parawany z hasłem promocyjnym i nazwami miejscowości nadmorskich, parasole, leżaki, materiały promocyjne. Na tak zaaranżowanej plaży „wypoczywać" będą host i hostessa w strojach kąpielowych. Dodatkowo w ramach ekspozycji rozdawane będą tzw. BEACH PASS-y (adekwatnie do SKI PASS-ów w górach) z krótkim zaproszeniem do wszystkich miejscowości partycypujących w projekcie „Czas na Bałtyk".

 

Szczegóły akcji na stronach www.czasnabaltyk.eu

Zobacz film na: http://www.youtube.com/watch?v=e8Fh4j5Bp9c

 

 

Czytaj także: