XXXIII Sesja Rady Gminy Ustronie Morskie
Uprzejmie zawiadamiam, iż zwołuję na dzień 30 maja 2017 roku (wtorek) XXXIII Sesję Rady Gminy Ustronie Morskie, która odbędzie się o godz. 1100 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Rolnej 2.
Proponowany porządek obrad:
1.Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie,
b) stwierdzenie quorum,
c) przyjęcie protokołu nr XXXI z XXXI sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 23 marca 2017 roku;
2.Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.
3.Głos mieszkańców.
4.Przedstawienie projektów uchwał:
Druk nr 1 - w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2017 - dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 2 – w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ustronie Morskie na lata 2017-2025- dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 3 - w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kołobrzeskego - dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 4 - w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Ustronie Morskie na rok 2017 - dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 5 - w sprawie zbycia nieruchomości- dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 6 - w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ustronie Centrum”- dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 7 – w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego - dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 8 – w sprawie odwołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy
w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 9 – w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy
w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 10 – w sprawie odwołania członka Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Ustroniu Morskim – dyskusja, podjęcie uchwały;
Druk nr 11 – w sprawie powołania członka Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Ustroniu Morskim – dyskusja, podjęcie uchwały.
5.Przedstawienie protokołu komisji Rewizyjnej z kontroli umów dzierżawy majątku gminy, kontroli wydawanych zezwoleń i odroczeń w 2016 r.
6.Przedstawienie sprawozdania z realizacji „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2016”.
7.Informacja o działalności Ochotniczych Straży Pożarnych za rok 2016.
8.Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym - dyskusja.
9.Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
10.Interpelacje i zapytania radnych.
11.Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12.Wolne wnioski.
Zamknięcie sesji.