2010-05-10

Kampania promocyjna "Czas na Bałtyk"

Akcja „Czas na Bałtyk" rozwija się intensywnie.Niedawno zakończyła się akcja bilboardowaw największych miastach w Polsce (łacznie 120 billboardów _w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Wroclawiu, Poznaniu, Bydgoszczy i Toruniu - z „okularami" zapraszającymi na wypoczynek nad Bałtykiem), a teraz trwają działania eventowe. Podobnie jak zimą, i tym razem najważniejsze działania promocyjne są niestandardowe. Już od 02 maja na Krakowskim Przedmieściu w Warszawieznajduje się instalacja dla wszystkich spragnionych plażowania, a jednak „uwięzionych" w stolicy. Wylegując się na leżaku możnaposłuchać odgłosów morza i poznać atrakcje kilkudziesięciu nadmorskich miejscowości. Na wszystkich łasuchów czeka ponadto darmowa wata cukrowa, bo jak nad morzem, to przecież bez pysznych przekąsek się nie obejdzie!

 

Filmy prezentowane na ekranach LCD (bagatela 2 x 60 cali) zamontowanych w 9 metrowych okularach pozwalają na wirtualny spacer brzegiem morza oraz po nadmorskich deptakach i być może pomogą podjąć decyzję, gdzie spędzić tegoroczne wakacje? Akcja trwa do 8 maja, codziennie od 10:00 do 22:00. Równolegle z warszawską akcją atrakcjepojawiają się także w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Toruniu. Na mieszkańcow i turystówczekają nasze wielkie okulary i fotografowie, którzy wykonują zdjęcia przy naszym rekwizycie i przygotowują od razu pamiątkową pocztówkę.

 

 

Więcej informacjina stronie www.czasnabaltyk.eu.

Czytaj także: