Bezpłatnie usuń azbest
Wójt Gminy Ustronie Morskie – Jerzy Kołakowski ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie inwestycji polegających na demontażu i utylizacji pokryć dachowych zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych. W związku z tym osoby z terenu gminy Ustronie Morskie (z wyłączeniem przedsiębiorców, którzy wniosek składają bezpośrednio do WFOŚiGW Biuro w Koszalinie), które chciałyby skorzystać z dofinansowania proszone są o składanie wniosków w Urzędzie Gminy Ustronie Morskie , w terminie do 28 lutego 2017 roku, w biurze podawczym urzędu lub Sekretariacie. Po w/w terminie, złożone wnioski nie będą rozpatrywane.
Urząd Gminy informuje, że w ramach dotacji Wnioskodawca zobowiązany zostanie do zrealizowania przedsięwzięcia nie później niż do 31 października 2017 roku.
Wniosek powinien zawierać: wnioskodawcę oraz dane dotyczące przedsięwzięcia. Obligatoryjnie do wniosku należy dołączyć kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do budynku/działki oraz zgłoszenie robót budowlanych w wydziale architektoniczno-budowlanym w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu lub pozwolenia na budowę z adnotacją, ze Starostwa (właściwy miejscowo) nie wnosi zastrzeżeń. Bez tych załączników wnioski nie będą rozpatrywane.
W ramach tego zadania istnieje możliwość dofinansowania do 100% kosztów kwalifikowanych tj. kosztów związanych z usunięciem eternitu, jego transportem na składowisko oraz unieszkodliwianiem. Właściciel ponosi koszt zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego. Więcej informacji uzyskać można pod nr tel. 94 35 14 180.
Pobierz wniosek - azbest 2017 (WORD)
Pobierz wniosek - azbest 2017 (PDF)