2013-01-21

Sprawozdanie ze świątecznej akcji

Zgodnie z decyzją Wójta Gminy Ustronie Morskie Nr USC.5311.6.2012 z dnia 30 października 2012 r. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Ustronie Morskie „Nasza Gmina” uprzejmie informuje o realizacji akcji "Paczka dla dzieciaczka".
Celem przeprowadzenia akcji "Paczka dla dzieciaczka" wysłano zaproszenia do współpracy do 100 osób i firm. Odpowiedziało na naszą akcję 50 sponsorów. Są to:
1. Zdzisław Myśliwiec
2. Maciej Grala
3. Kamila Sola
4. OL-R „Klimczok”
5. Józef Basarab
6. Katarzyna Wesołowska
7. Marian Bedus
8. Jolanta Żelewska
9. Ewa Ostrowska
10. Robert Madejsza
11. Urszula i Grzegorz Czachorowscy
12. Mieczysław Pogorzelec
13. Marek Iwańczyk
14. Andrzej Basarab
15. Agnieszka Makowska
16. Ewa i Krzysztof Matuszewscy
17. Aleksandra i Jerzy Matuszewscy
18. Danuta i Jacek Bosiaccy
19. Elżbieta i Leszek Walkowiak
20. Anna Borkowska-Kruk
21. Maria i Stanisław Zielińscy
22. Wiesława Świecka
23. Halina Grajek
24. Jolanta Nita-Supińska
25. Małgorzata i Piotr Skopowscy
26. Aneta Szumowska
27. Wiesława i Zbigniew Sochaccy
28. Tadeusz Kraska
29. Beata Andrzejewska-Radzimska
30. Barbara i Bogdan Czepukojć
31. Lotnisko Bagicz
32. Stanisław Bęben
33. Robert Żolik
34. Magdalena Czachurska
35. Anna Britzen
36. Grażyna i Andrzej Piątkiewicz
37. Jolanta i Stanisław Agatowscy
38. Krzysztof Sitnik
39. Irena Krawczyk
40. Halina Pilarska
41. Magdalena i Artur Lewandowscy
42. Teresa Felikszowska
43. Market „E.Leclerc” Kołobrzeg
44. Bogdan Kardas
45. Ryszard Wojnicz
46. Wioletta i Waldemar Tomoń
47. Anna Wegner
48. Krystyna Wrochna
Dwoje sponsorów zastrzegło anonimowość.
Zebrano w darach pieniężnych wpłaconych na specjalne subkonto 3.030,00 zł.
Ze skarbonki ustawionej w kawiarni OW „Zagłębie” pozyskano 93, 38 zł, co dało łączną sumę: 3.123,38 ( trzy tysiące sto dwadzieścia trzy 38/100) zł. Dodatkowo otrzymano 198 maskotek, książek i gier oraz skrzynkę jabłek i pięć blach ciast.
Z czego wydatkowano:
1. Na obsługę (kawa i herbata dla rodziców lub opiekunów, napoje i paluszki dla dzieci) – 145,38 zł tj. 4,6% zebranej kwoty,
2. Na paczki – 2.978,00 zł.
Za powyższą kwotę zrobiono 88 paczek, każda o wartości 33, 84 zł.
Koszty korespondencji, papieru i tuszu do drukarki w wysokości 243,88 zł pokryto z funduszu Stowarzyszenia „Nasza Gmina”.
Do każdej paczki została dodana maskotka. Można przyjąć, że paczka miała wartość ok.
40 zł. Pozostałe maskotki, gry i książki były nagrodami w przeprowadzonych licznych konkursach. Każde dziecko zostało uhonorowane nagrodą. Napoje, jabłka, ciasto i paluszki zostały podzielone na stoliki do dyspozycji dzieci.
W imieniu obdarowanych dzieci wszystkim sponsorom bardzo dziękujemy za tak hojny dar serca.
Paczki zostały wręczone w dniu 18 grudnia 2012 r. podczas zabawy choinkowej zorganizowanej w OW „Zagłebie”. W zabawie uczestniczyło 84 dzieci.
Zorganizowano przywóz i odwiezienie dzieci autobusem szkolnym. Dzieciom nieobecnym na zabawie paczki zostały doręczone na adresy domowe. Dokumentacja finansowa jest do wglądu.
Za Zarząd
Prezes
Jan Mirosław Oksenfeld
 

 

Czytaj także: